VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ A DODAÍ PODMÍNKY
OBECNÁ USTANOVENÍ
V případě, že nebyly sjednány jiné písemné podmínky, upravují tyto „VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ A DODACÍ PODMÍNKY", vydané v souladu s ustanovením § 273 obchodního zákoníku (dále jen „PODMÍNKY"), smluvní
vztahy, vznikající mezi firmou CENTRUM FOTO, spol. s r.o ., K Nedvězí 107, 104 00 Praha 10 zapsanou v Obchodním rejstříku vedeném Městkým soudem v Praze, v oddíle C, vložce 48788, IČO 250 89 919, DIČ CZ250 89 919 jako prodávajícím
(dále jen „prodávající") a kupujícím (dále jen „kupující") uvedeným v kupní smlouvě (dále jen „smlouva")..
Smlouva o koupi věci nabízené v našem virtuálním obchodu je uzavřena okamžikem obdržení Vámi řádně vyplněné objednávky. Kupující podáním objednávky stvrzuje automaticky souhlas s těmito obchodními a dodacími podmínkami.
Právní vztahy založené uzavřením smlouvy o koupi věci nabízené na serveru www.nakupprovsechny.cz se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku. Tímto prostředkem v případě našeho virtuálního obchodu je především elektronická pošta.
Po obdržení řádně vyplněné objednávky Vám do 48 hodin náš virtuální obchod formou elektronické pošty nebo telefonicky na Vámi uvedený kontakt potvrdí, že byla objednávka přijata.V případě, že objednané zboží není v okamžiku uzavření smlouvy skladem, budeme Vás co nejdříve informovat o možném termínu dodání.
OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
Veškeré objednávky, včetně těch, které jsou podané prostřednictvím komunikace na dálku ( virtuální obchod, e-mail, telefon ) jsou závazné. Podáním objednávky kupující potvrzuje, že je seznámen s těmito obchodními podmínkami jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
Uvedené ceny jsou včetně DPH. Veškeré Slevy, Akce či Bonusy v podobě Dárku (pokud není uvedeno jinak) platí do vyprodání zásob.
Kupní smlouva vzniká v okamžiku odeslání objednávky prodávajícímu.
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem. Daňový doklad může být zaslán též na Váš e-mail a nemusí být součástí balíku se zbožím. Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.
Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.
Storno objednávky může kupující bez souhlasu prodejce provést e-mailem či telefonicky maximálně do 10.00 hodin následujícího dne po odeslání objednávky, nebo poté, jeli dodavatelem překročena písemně potvrzená dodací lhůta. V dalších případech je nutná dohoda s prodejcem.
DODACÍ LHŮTA A DODACÍ PODMÍNKY
Objednávky jsou vyřizovány pokud možno ihned ode dne potvrzení objednávky prodávajícím, respektive úhrady při zvolené platbě předem. V případě, že zboží je nutno objednat a není možné dodržet termín expedice, zákazník bude na tuto skutečnost upozorněn e-mailem, ve kterém bude tento termín upřesněn.
Dodací lhůta vyřízení objednávky je dva pracovních dny od doručení objednávky ( den objednávky se do tohoto termínu nepočítá ), a to pokud se zboží nachází na skladě prodávajícího a při zvolené platbě předem je částka za zboží a přepravu připsána na účet prodávajícího.
Vyřízením objednávky se myslí předání zboží přepravním společnostem. K objednávkám budou účtovány náklady spojené s doručením dle pravidel níže. Prodávající si vyhrazuje právo objednávku zrušit v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila jeho cena. V případě zrušení objednávky Vás budeme kontaktovat a navrhneme náhradní řešení.Zboží je dodáváno prostřednictvím České pošty, a to do místa, které kupující uvede ve své objednávce. Je nutné v objednávce uvést úplnou adresu, telefonický a e-mailový kontakt.
Zboží je odesíláno jako: Obchodní balík
Dodání Obchodního balíku garantuje pošta následující pracovní den po dni podání. V zimním období a předvánočním čase se vlivem počasí a množství zásilek může tato doba prodloužit na dva dny od podání balíku. Balíky větších nebo nepravidelných rozměrů "neskladné" jsou dodány nejpozději druhý pracovní den po dni podání. V Obchodním balíku lze přepravovat věci do hodnoty 100.000 Kč. Za Obchodní balík Česká pošta odpovídá do výše sjednaného limitu odpovědnosti, tj. Udané ceny.
Poštovné a balné činí 130,- Kč při platbě na dobírku. Při platbě předem činí poštovné a balné 85,-Kč. V případě objednání zvláštních poštovních služeb ( Křehké atd. ) budou tyto náklady zákazníkovi naúčtovány dle aktuálního sazebníku České pošty ( platí i pro objednávky splňující nárok na poštovné a balné zdarma ).
Při objednávce zboží od 1501,- Kč  hradí poštovné a balné naše firma v případě platby předem! Pokud bude zboží v hodnotě 1501Kč a více zaslané na dobírku, budeme účtovat poplatek 36Kč za dobírku.
Toto platí pouze pro odesílání v rámci ČR! Do jiných zemí zboží zatím nezasíláme.
Osobní odběr zboží je po předchozí dohodě možný na provozovně naší firmy v těsné blízkostí stanice pražského metra Háje. Do e-mailu Vám zašleme přesné propozice k možnému osobnímu převzetí.
Odstoupení od smlouvy
Kupující má právo podle §53 odstavce 7 občanského zákoníku v platném znění odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Toto ale neplatí, bylo-li zboží upraveno podle přání kupujícího jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání..
Pokud se kupující rozhodne odstoupit od smlouvy, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu včetně případných visaček, poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Vrácené zboží zasílejte na adresu Jan Hnilička, Libkovice pod Řípem 31, 413 01  Roudnice nad Labem ).
Kupující má dále právo odstoupit od smlouvy z titulu odpovědnosti prodávajícího za vady prodané věci dle příslušných ustanovení občanského zákoníku.
Kupující je dále oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že prodávající nedodrží dodací lhůty společně dohodnuté.
Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit za předpokladu, že si kupující dodané zboží nepřevezme anebo odmítne převzít. Odstoupit od smlouvy lze i po vzájemné dohodě.
Kupující musí pro platné odstoupení od smlouvy učinit jednostranný projev vůle určený provozovateli virtuálního obchodu. Takový projev vůle musí mít písemnou formu.
Prodávající neodpovídá za zpoždění nebo nemožnost dodávky zboží v důsledku „vyšší moci" nebo v případě,kdy objednané zboží není ve lhůtě žádané kupujícím na trhu dostupné. Prodávající v takovém případě bude kupujícího písemně informovat o náhradním prodlouženém termínu plnění nebo o nemožnosti dodávky daného zboží vůbec, přičemž kupujícímu tímto nevzniká vůči prodávajícímu žádné právo na náhradu ev. škody. Souhlas s tímto náhradním termínem plnění potvrdí kupující prodávajícímu písemně a to ve lhůtě vyznačené na sdělení prodávajícího. Pokud tak neučiní, má se za to, že kupující od smlouvy nebo její části odstupuje a prodávající automaticky již bez další výzvy provede stornování těchto nevydodaných položek zboží ze zakázky.
Pokud chce kupující odstoupit od smlouvy u zboží, které již převzal a uhradil, je nutné prodávajícího písemně informovat nejlépe na e-mailovou adresu uvedenou v kontaktech a po vzájemné dohodě zboží vrátit prodávajícímu poštovním balíkem ( doporučujeme balíček pojistit pro možnou ztrátu při přepravě ).  V žádném případě nám neposílejte vrácené zboží na dobírku. Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení. Toto je nutné dodržet z důvodu, aby měl prodávající možnost překontrolovat obsah a úplnost balíku. Poté bude finanční částka, která byla za zboží fakturována zákazníkovi zaslána v zákonné lhůtě na uvedený bankovní účet. Proto v e-mailu, ve kterém nás budete informovat o vrácení zboží nezapomeňte prosím uvést Vaše bankovní spojení. Kupující je povinen uhradit veškeré expediční náklady (poštovné, balné, poplatek za vrácení peněz poštovní poukázkou, apod. dle platného ceníku České Pošty) a to v případě, že byly placeny prodávajícím. Jedná se o objednávky za 1501,- a více Kč. Jde tedy o skutečné náklady na expedici a nelze je považovat za jakýsi neurčený stornopoplatek.
Odstoupení je účinné okamžikem jeho doručení prodávajícímu, nevztahuje se však na zásilku již předanou dopravci!
Odpovědnost za vady
Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího v době, kdy převezme zboží od prodávajícího, resp. od dopravce. Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou 24 měsíců, není-li uvedeno u zboží jinak. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti sdělit vždy písemně a to buď na e-mail v kontaktech, nebo doporučeně přes Českou poštu, bez zbytečného odkladu , nejpozději však do 3 kalendářních dnů od převzetí zboží a zboží vrátit. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemnou formou a přiložit k reklamovanému zboží. Popíše o jaké vady se jedná a jak se projevují. K reklamaci je nutno předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do pěti pracovních dnů od fyzického obdržení reklamovaného zboží o způsobu jejího vyřízení. Kupující nemá nárok na náhradu prostředků vynaložených na vrácení popř. reklamování zboží. Kupující je povinnen zaslat reklamované zboží v nepoškozeném stavu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky. Výrobce obvykle neuznává záruku u zboží poškozeného při přepravě i když se závada projevila před transportem. Na reklamace vad způsobených přepravou zboží v nedostatečném obalu nebude brán zřetel.
OCHRANA OSOBNÍCH DAT
Dodavatel prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu dodavatele a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či nijak zneužity. Osobní informace jsou shromaždovány pro obchodní a marketingové potřeby dodavatele. Při nakládání s osobními daty se dodavatel zavazuje řídit Zákonem č.101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů. Zákazník registrací dává souhlas ke shromaždování osobních údajů. Při registraci jsou požadovány základní informace zákazníka, které se dále doplňují při provedení objednávky. Zákazník dává souhlas k zasílání informačních e-mailů, SMS nabídek a poštovních zásilek prodávajícího, týkajících se výhodných nákupů, slev, akcí a zajímavostí, které souvisí s předmětem činnosti dodavatele.
Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 25.11.2011.
Osobním objednáním, nebo jakoukoli formou objednávky včetně odeslání elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení Všeobecných obchodních a dodacích podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či poštovného v den odeslání objednávky, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.Účastníci se výslovně ve smyslu ust. §262 odstavce 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti Obchodním zákoníkem.
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ A DODACÍ PODMÍNKY

OBECNÁ USTANOVENÍ

V případě, že nebyly sjednány jiné písemné podmínky, upravují tyto „VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ A DODACÍ PODMÍNKY", vydané v souladu s ustanovením § 273 obchodního zákoníku (dále jen „PODMÍNKY"), smluvní vztahy, vznikající mezi Radkou Vnoučkovou, IČO 01359291, DIČ CZ7662042839 - nejsem plátce DPH, podnikající fyzická osoba zapsaná v živnostenském rejstříku, jako prodávajícím(dále jen „prodávající") a kupujícím (dále jen „kupující") uvedeným v kupní smlouvě (dále jen „smlouva"). Smlouva o koupi věci nabízené v našem virtuálním obchodu je uzavřena okamžikem obdržení Vámi řádně vyplněné objednávky. Kupující podáním objednávky stvrzuje automaticky souhlas s těmito obchodními a dodacími podmínkami. Právní vztahy založené uzavřením smlouvy o koupi věci nabízené na serveru www.nakupprovsechny.cz se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku. Tímto prostředkem v případě našeho virtuálního obchodu je především elektronická pošta.Po obdržení řádně vyplněné objednávky Vám do 48 hodin náš virtuální obchod formou elektronické pošty nebo telefonicky na Vámi uvedený kontakt potvrdí, že byla objednávka přijata. V případě, že objednané zboží není v okamžiku uzavření smlouvy skladem, budeme Vás co nejdříve informovat o možném termínu dodání.

OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

Veškeré objednávky, včetně těch, které jsou podané prostřednictvím komunikace na dálku ( virtuální obchod, e-mail, telefon ) jsou závazné. Podáním objednávky kupující potvrzuje, že je seznámen s těmito obchodními podmínkami jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.Uvedené ceny jsou včetně DPH. Nejsem plátce DPH!!! Veškeré Slevy, Akce či Bonusy v podobě Dárku (pokud není uvedeno jinak) platí do vyprodání zásob.Kupní smlouva vzniká v okamžiku odeslání objednávky prodávajícímu.Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem. Daňový doklad může být zaslán též na Váš e-mail a nemusí být součástí balíku se zbožím. Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.Storno objednávky může kupující bez souhlasu prodejce provést e-mailem či telefonicky maximálně do 09.00 hodin následujícího dne po odeslání objednávky, nebo poté, jeli dodavatelem překročena písemně potvrzená dodací lhůta. V dalších případech je nutná dohoda s prodejcem.

DODACÍ LHŮTA A DODACÍ PODMÍNKY

Objednávky jsou vyřizovány pokud možno ihned ode dne potvrzení objednávky prodávajícím, respektive úhrady při zvolené platbě předem. V případě, že zboží je nutno objednat a není možné dodržet termín expedice, zákazník bude na tuto skutečnost upozorněn e-mailem, ve kterém bude tento termín upřesněn.
Dodací lhůta vyřízení objednávky je tři pracovních dny od doručení objednávky ( den objednávky se do tohoto termínu nepočítá ), a to pokud se zboží nachází na skladě prodávajícího a při zvolené platbě předem je částka za zboží a přepravu připsána na účet prodávajícího.
Vyřízením objednávky se myslí předání zboží přepravním společnostem. K objednávkám budou účtovány náklady spojené s doručením dle pravidel níže. Prodávající si vyhrazuje právo objednávku zrušit v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila jeho cena. V případě zrušení objednávky Vás budeme kontaktovat a navrhneme náhradní řešení. Zboží je dodáváno prostřednictvím České pošty, a to do místa, které kupující uvede ve své objednávce. Je nutné v objednávce uvést úplnou adresu, telefonický a e-mailový kontakt.
Zboží je odesíláno jako: Obchodní balík
Dodání Obchodního balíku garantuje pošta následující pracovní den po dni podání. V zimním období a předvánočním čase se vlivem počasí a množství zásilek může tato doba prodloužit na dva dny od podání balíku. Balíky větších nebo nepravidelných rozměrů "neskladné" jsou dodány nejpozději druhý pracovní den po dni podání. V Obchodním balíku lze přepravovat věci do hodnoty 100.000 Kč. Za Obchodní balík Česká pošta odpovídá do výše sjednaného limitu odpovědnosti, tj. Udané ceny.
Poštovné typ Balík do ruky činí 152,- Kč při platbě na dobírku. Při platbě předem činí poštovné 117,-Kč.
Poštovné typ Doporučené psaní max. 2kg a max. rozměrů 50x35x5cm činí 101,-Kč při platbě na dobírku. Při platbě předem činí poštovné a balné 60,-Kč.
Poštovné typ Doporučený balíček do 2kg a maximálních rozměrů : největší rozměr zásilky nesmí přesáhnout 60 cm a součet všech jejích tří rozměrů 90 cm při platbě na dobírku činí poštovné 113Kč a při platbě předem 73Kč.
Maximální hodnota doporučeného psaní a doporučeného balíčku může být 760Kč. Bude-li Váš doporučený balíček či Doporučené psaní splňovat podmínky pro nižší poštovné , bude Vám poštovné účtováno dle skutečné váhy balíčku ( plus případně sazba za dobírku či jiné doplňkové služby ). Termín doručení Balíku do ruky je 1-2 pracovní dny.  Doporučené psaní a Doporučený balíček může trvat až 7 pracovních dnů, hlavně ve vánoční sezóně. Platební podmínky obdržíte do e-mailu.
Při objednávce zboží od 1501,- Kč  hradí poštovné a balné naše firma v případě platby předem!
Pokud bude zboží v hodnotě 1501Kč a více zaslané na dobírku, budeme účtovat poplatek za dobírku dle sazebníku České pošty.
( V případě objednání zvláštních poštovních služeb např. služby Křehké aj. budou tyto náklady zákazníkovi naúčtovány dle aktuálního sazebníku České pošty. Platí i pro objednávky splňující nárok na poštovné a balné zdarma ).
U vybraných produktů je v popisu zboží uvedena poznámka, že zboží je třeba zaslat s doplňkovou službou "Křehké" . Pošta zachází se zásilkou se zvláštní opatrností. Lze využít k zásilkám do hmotnosti 10 kg. K objednávkám, které budou obsahovat takto označené zboží bude přičten poplatek za tuto poštovní službu. Nemohli bychom jinak zaručit dodání zboží v  nepoškozeném stavu, neboť při třídění Obchodních balíků padají balíky z výšky 1,5metru. Zboží se budeme samozřejmě snažit zabalit co nejpečlivěji, ale přesto bychom nemohli  bez této služby zaručit, že nebude při přepravě poškozeno. U služby Křehké je zaručeno ruční třídění balíků a zvláštní zacházení při přepravě. Budete-li si sami přát zaslat Vámi objednané zboží, které nebude označené textem "Křehké" s touto dodatkovou službou, napište nám prosím tento p ožadavek do poznámky, při zadávání objednávky.

Tyto podmínky platí pouze pro odesílání v rámci ČR!
Do jiných zemí zboží zatím nezasíláme.
Osobní odběr zboží je možný pouze po předchozí domluvě na adrese sídla. Platba musí být provedena předem bankovním převodem. Nepřijímáme platby v hotovosti.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Kupující má právo podle §53 odstavce 7 občanského zákoníku v platném znění odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Toto ale neplatí, bylo-li zboží upraveno podle přání kupujícího jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání..Pokud se kupující rozhodne odstoupit od smlouvy, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu včetně případných visaček, poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Vrácené zboží zasílejte na adresu Radka Vnoučková., Libkovice pod Řípem 31, 413 01  Roudnice nad Labem ). Kupující má dále právo odstoupit od smlouvy z titulu odpovědnosti prodávajícího za vady prodané věci dle příslušných ustanovení občanského zákoníku.Kupující je dále oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že prodávající nedodrží dodací lhůty společně dohodnuté.Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit za předpokladu, že si kupující dodané zboží nepřevezme anebo odmítne převzít. Odstoupit od smlouvy lze i po vzájemné dohodě.Kupující musí pro platné odstoupení od smlouvy učinit jednostranný projev vůle určený provozovateli virtuálního obchodu. Takový projev vůle musí mít písemnou formu.Prodávající neodpovídá za zpoždění nebo nemožnost dodávky zboží v důsledku „vyšší moci" nebo v případě,kdy objednané zboží není ve lhůtě žádané kupujícím na trhu dostupné. Prodávající v takovém případě bude kupujícího písemně informovat o náhradním prodlouženém termínu plnění nebo o nemožnosti dodávky daného zboží vůbec, přičemž kupujícímu tímto nevzniká vůči prodávajícímu žádné právo na náhradu ev. škody. Souhlas s tímto náhradním termínem plnění potvrdí kupující prodávajícímu písemně a to ve lhůtě vyznačené na sdělení prodávajícího. Pokud tak neučiní, má se za to, že kupující od smlouvy nebo její části odstupuje a prodávající automaticky již bez další výzvy provede stornování těchto nevydodaných položek zboží ze zakázky.Pokud chce kupující odstoupit od smlouvy u zboží, které již převzal a uhradil, je nutné prodávajícího písemně informovat nejlépe na e-mailovou adresu uvedenou v kontaktech a po vzájemné dohodě zboží vrátit prodávajícímu poštovním balíkem ( doporučujeme balíček pojistit pro možnou ztrátu při přepravě ).  V žádném případě nám neposílejte vrácené zboží na dobírku. Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení. Toto je nutné dodržet z důvodu, aby měl prodávající možnost překontrolovat obsah a úplnost balíku. Poté bude finanční částka, která byla za zboží fakturována zákazníkovi zaslána v zákonné lhůtě na uvedený bankovní účet. Proto v e-mailu, ve kterém nás budete informovat o vrácení zboží nezapomeňte prosím uvést Vaše bankovní spojení. Kupující je povinen uhradit veškeré expediční náklady (poštovné, balné, poplatek za vrácení peněz poštovní poukázkou, apod. dle platného ceníku České Pošty) a to v případě, že byly placeny prodávajícím. Jedná se o objednávky za 1501,- a více Kč. Jde tedy o skutečné náklady na expedici a nelze je považovat za jakýsi neurčený stornopoplatek.Odstoupení je účinné okamžikem jeho doručení prodávajícímu, nevztahuje se však na zásilku již předanou dopravci!

ODPOVĚDNOST ZA VADY
Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího v době, kdy převezme zboží od prodávajícího, resp. od dopravce. Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou 24 měsíců, není-li uvedeno u zboží jinak. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Zjistíte-li při přebírání Obchodního balíku, že je balík jakkoliv poškozen, postupujte dle pravidel České pošty:

Citace ze stránek České pošty: "Zásady pro dodávání poštovních zásilek a poukázaných peněžních částek"

Reklamace poštovních zásilek
Zjistí-li se při dodávání v místě určeném v adrese, že dodávaná poštovní zásilka je poškozená, zásilka se nedodá a bude uložena na poště, na které bude reklamace projednána. Adresát může požadovat, aby poškozená poštovní zásilka byla na poště před jejím dodáním otevřena a zjištěn rozsah jejího poškození.

Reklamovat poškození lze i dodatečně, ale jen v tom případě, že nebylo patrné už při dodání. Taková dodatečná reklamace je možná jen do dvou pracovních dnů po dodání. Nejvhodnější je reklamovat poštovní zásilku u pošty, která ji dodala. Reklamaci však přijme kterákoliv pošta. Podmínkou dodatečné reklamace je předložení poštovní zásilky v tom stavu, v jakém byla dodána, nebo, není-li to možné, tento stav hodnověrně doložit.

Zjistí-li kupující při převzetí vady na zboží, které nemohly být způsobeny přepravou, musí tyto skutečnosti sdělit vždy písemně prodávajícímu a to buď na e-mail v kontaktech, nebo doporučeně přes Českou poštu, bez zbytečného odkladu , nejpozději však do 3 kalendářních dnů od převzetí zboží a zboží v případě zájmu o výměnu vrátit. Nebude-li již vrácené zboží možné dodat, např. z důvodu vyprodání, ukončení výroby atd. bude zákazníkovi vrácen finanční obnos, který za zboží uhradil. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemnou formou a přiložit k reklamovanému zboží. Popíše o jaké vady se jedná a jak se projevují. K reklamaci je nutno předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do pěti pracovních dnů od fyzického obdržení reklamovaného zboží o způsobu jejího vyřízení. Kupující nemá nárok na náhradu prostředků vynaložených na vrácení popř. reklamování zboží ( poštovné, cestovní náklady ). Kupující je povinnen zaslat reklamované zboží v nepoškozeném stavu, samozřejmě vyjma případných vad zboží, které u zboží zjistil. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky. Výrobce obvykle neuznává záruku u zboží poškozeného při přepravě, ikdyž se závada projevila před transportem. Na reklamace vad způsobených přepravou zboží v nedostatečném obalu nebude brán zřetel ( např. křehké zboží je třeba zaslat s doplňkovou službou "Křehké" ).

OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Dodavatel prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu dodavatele a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či nijak zneužity. Osobní informace jsou shromaždovány pro obchodní a marketingové potřeby dodavatele. Při nakládání s osobními daty se dodavatel zavazuje řídit Zákonem č.101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů. Zákazník registrací dává souhlas ke shromaždování osobních údajů. Při registraci jsou požadovány základní informace zákazníka, které se dále doplňují při provedení objednávky. Zákazník dává souhlas k zasílání informačních e-mailů, SMS nabídek a poštovních zásilek prodávajícího, týkajících se výhodných nákupů, slev, akcí a zajímavostí, dle zákona č. 480/2004 Sb. Beru na vědomí, že mám právo přístupu k osobním údajům a další práva dle paragrafu 11, 21 zák. č. 101/2000 Sb. Souhlas se zpracováním osobních údajů uděluji dobrovolně a mohu jej kdykoli bezplatně na adrese prodávajícího odvolat.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Osobním objednáním, nebo jakoukoli formou objednávky včetně odeslání elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení Všeobecných obchodních a dodacích podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či poštovného v den odeslání objednávky, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.Účastníci se výslovně ve smyslu ust. §262 odstavce 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti Obchodním zákoníkem.
Tyto obchodní podmínky jsou aktualizované dne 1.10.2016